גוברת התכונה לקראת ההילולא של הרבי מקרעסטיר זיע"א

עפר גדנקן No Comments on גוברת התכונה לקראת ההילולא של הרבי מקרעסטיר זיע"א

ראשי מפעלות החסד 'ברכת ישעיה' ממשיכי מורשתו וצוואתו של הצדיק בחלוקת מזון לעמלי תורה בדרך כבוד קיבלו את הדרכת גדולי הדור שליט"א לקראת היא"צ לקיים מעמד תפילה עולמי להמשכת ישועות * אלפים מבקשים דווקא עכשיו להיכתב בספר הפרנסה * מוקד הישועות תוגבר לקלוט את שיחות המבקשים להיוושע ולהיכלל בספר הפרנסה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דומה כי בתזמון מושלם לאחר חג הפסח בו ההוצאות משתרגות ומאמירות, חל יום ההילולא של הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א.

אותו צדיק שבחייו עסק תדיר בהשפעת מזוני רויחי ליהודים ועליו העידו גדולי הדור הקודם זי"ע לאמור ש'מפתח הפרנסה נמסר בידו', וכך יכולים רבים לזכות לשפע מחודש ומבורך, בפרט השנה שעקב המצב המיוחד השורר בעולם, כולם זקוקים לישועות גדולות ונשגבות.
בימים אלו קיבלו ראשי מפעלות החסד 'ברכת ישעיה' את הדרכת גדולי ישראל שליט"א לקיים מעמד תפילה עולמי כפי הסדר שחיבר המקובל הרה"צ רבי יצחק משה ארלנגר שליט"א שאף יעבור לפני התיבה.

גם מוקד הישועות נפתח ומקבל בימים אלו את פניותיהם של האלפים המבקשים להיכתב בספר הפרנסה ע"י נציגי מפעלות הצדקה והחסד ברכת ישעיה, הפועל לשמו ולזכרו, וכהמשך למורשתו וצוואתו בדרך אותה התווה והנחיל: לסייע למאכלם של יהודים, שיהיה להם אך ורק לשובע ולא לרזון. דווקא עכשיו נכתבים בספר הפרנסה

בשנים עברו, רבים נושעו במגבית ההילולא: נפתחו להם שערי שמים וניטלו מהם לחצי פרנס, כשאף אנשי עסקים חובקי עולם דווחו על סייעתא דשמיא מרובה ושפע שמימי שהחלו מתגלגלים לפתחם לאחר שהשתתפו במגבית ההילולא.

ההמונים שלפעמים מתאמצים להגיע לציונו הקדוש ביומא דהילולא, כמו גם אלו שבדר"כ אינם יכולים להגיע בכוחות עצמם אל ציון קודשו זי"ע, רואים לעצמם זכות רבה להירשם ב'ספר הפרנסה' של רבי ישעיה זיע"א, בקיימם את מורשתו וצוואתו של רבי ישעיה זיע"א להרבות חסדים ושובע בעולם כבחיים חיותו, ובשאיפתם להיכלל בין הנושעים ביומא דהילולא בפרנסה.
הנכנסים ל'ספר הפרנסה' יוזכרו בשמם ובקשתם במעמד התפילה האדיר שייערך כאמור ביום ההילולא בו יתחברו יחדיו רבבות אלפי ישראל כשלאחר מכן יתפללו ויעתירו הרבנים על כל שם בפרטות. בשנה שעברה, נשמעו סיפורי ישועות מרטיטים מאלו ששמם הוזכר במעמד התפילה, וכבר הבטיח רבי ישעיה זיע"א עצמו טרם הסתלקותו: 'אם ימשיכו במעשי החסד שלי, יראו ישועות כמו בחיי'.

המעמד יועבר בשידור חי לכל בתי ישראל בכל קצוות תבל, ויתקיים ביום שני, ג' אייר בשעת נעילת יום ההילולא בשעה 18:30 על פי הסדר המיוחד שקבע הרה"צ רבי יצחק משה ארלנגר שליט"א פרטי התהילים כג' קכא' קל' ולאחר מכן יאמרו את היהי רצון המיוחד שנקבע לומר לפרנסה ושמירה וכפי שיפורסם בקובץ תפילות המיוחד. מעמד התפילה העולמי.
מוקד ההתרמה של ברכת ישעיה פתוח כבר לקבלת השיחות של ההמונים המצפים להיכתב ולהיחתם בספר הפרנסה להיזכר ולהיפקד בו ביום, כמו גם לקבלת השיחות שאחרי, המבשרות על הישועות הנפלאות שלא כדרך הטבע עם פתיחת שערי שפע שמים. בחר את המסלול שלך להיכתב בספר הפרנסה



0 תגובות